måndag 29 mars 2010

Julia åker longtail-boat i Thailand 2009.
5:e dagen
Eftersom vi ställde om klockorna till sommartid i natt, vaknade jag och var så trött så trött...
Drack lite kaffe och gjorde mig i ordning för ett möte i kyrkan med kyrkoherden. När jag var klar där åkte jag till jobbet, drack min frukost, choklad dryck, och satte igång att jobba.
Lunchen avnjöts i ca en halvtimme, tofeébar och vatten. Funkar bra, mättande och gott. Fortsatte jobba och drack en kopp buljong vid 3 tiden. Saknar inte mat faktiskt. Vikten går neråt, men största skillnaden märks på kläderna, redan! Åkte hem och slängde i mig middagen, ostpasta med sås, ingen efterrätt idag, hoppade över den. Åkte med grannen Annette till Vintrosa och målade, första gången sen oktober. Jätteroligt att komma igång igen! När jag kom hem vid halv tio tiden, trött och frusen drack jag en kopp buljong. Ingen direkt motion idag, orkade inte dansa dansmatta i kväll. Ska ta det i morgon.
Hoppas jag nått mitt första viktmål i morgon!
See U !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar