söndag 28 mars 2010

Min söta dotter Sara.
4:e dagen
Vaknade hyfsat tidigt, drack en jordgubbsdrink till frukost, smakade sådär. Efter morgonfixandet åkte vi till Julia för att hämta min skiva till dansmattan, så jag kan använda den. Där var även hennes kille Tony och min son Emil och hans hund Totoro! Kramades lite och bestämde att dom skulle komma till oss sen och sova över. Emil åker nog tillbaka till Göteborg i morgon och Julia har påsklov i veckan. Sen åkte Björn och jag till Tysslingen och kollade på svanarna, det var ca 700 stycken som kommit dit+ en massa andra fåglar. Drack lite kaffe och kollade på en akvarell-utställning som pågår där. Fint! Efter det åkte vi och tvättade bilen. Sen bar det av hemåt igen,för att äta lunch och ligga och titta på tvn ett tag. Sen dansade jag dansmatta en stund. Det är så himla roligt och nyttigt. Det blir mera sen när barnen kommer hit. Väntar på dom! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar