torsdag 25 mars 2010

Min vackra dotter Ellen på sin stora häst Kalle.

1:a dagen.
Började bra, hade lagt fram min "mat" för dagen på bordet för att inte glömma den.
Vad kom jag på när jag kom till jobbet? Att maten låg kvar hemma såklart. Nåja, eftersom jag var på ett strålande humör, stack jag ner till Lucullus och inhandlade det jag behövde för dagen. Inga problem. Frukost; jordgubbs-shake och kaffe. Jobbade på, som vanligt fullt upp, så jag tänkte inte så mycket på mat ( vilket jag inte brukar göra i vanliga fall heller, eftersom jag nästan aldrig är hungrig eller sugen på något.) Drack lite te och en massa vatten. Sen i väg på ett möte som tog lite längre tid än beräknat, hann inte äta mellanmålet. Drack mera vatten. Väl hemma blev det, pasta med ostsås, i pulverform, och en vanilj dessert. Måste få i mig mina mellanmål innan jag lägger mig. Ingen motion idag, tänkte gå upp och köra lite Zumba innan jobbet. Ses i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar