torsdag 21 juli 2011

Skedevi, mitt drömställe på jorden!




När vi äntligen kom fram till P & S i Skedevi så blev vi alla så glada att ses! Ölen och vinet korkades upp direkt och vi satt ute i solen och njöt! Dock blåste det en hel del, så efter ett tag satte vi oss på P & S inglasade veranda. Där är det mysigt! P lagade en super-god västkustsallad, med alla tillbehör. Super gott minsann, jag tog 2 portioner, som jag inte brukar göra. Sommar fräscht och gott! :)

När vi brukar träffas, det är en tradition från början, ska vi spela 4-mans visst! Så är det bara, även om reglerna kanske har ändrats efter hand...vem ska spela med vem?, vem är bäst osv..... Men P och jag bjuder på detta, vi brukar förlora.
Nåväl, Vi började spela OCH jag måste säga: P och jag var på topp den kvällen, vi förstod varandra, vi synkade! (Vad det berodde på är en annan utredning... lika berusade, dumma eller bara tur!?) Rooooligt var det och P & Jag ledde spelet, fram till slutet... Jag vet inte vad som hände men B & S...vann!!! Vet i tusan hur det gick till (som vanligt!) Kvällen var jättebra och vi gick och la oss ganska tidigt (Innan 12)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar