torsdag 21 juli 2011

Mera Skedevi...





Japp, efter S hade fixat det hela åkte vi tillbaks till bryggan och gillade och hade ett allmänt utbyte angånde livet, på gott och ont, men vi åkte därifrån som vänner. Även jag & B som tydligen hade de värsta dipytrerna.... Jag älskar min B och vad jag förstår så älskar B mig!



På söndagen åkte vi hemåt glada i hågen. Vi hade bestämt att plocka svamp på vägen hem, hemma hos J (E:s gamla svamp-ställe!) Jippie, men när vi var typ
minuter därifrån så började det ÖS-regna, så det blev ingen svamp för oss, tusingen också!



Men jag fick krama om J iallafall, och fick undersöka "Svartman" som råkat i olycka och klyvt trampdynan...Såg inte bra ut! Idag den 21:a juli har han efter en veckas pencillinbehandling, med smärtstillande, fått amputera lilltån! Ja, lille katt, kostade över 2 500 kr att fastna någon stans! Frrrr.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar