torsdag 1 april 2010

Thailändska kattungar på hotellet!
8.e dagen
Vakande som vanligt trött som ett h-vete....vägde mig och jag var äntligen under mitt första delmål! :) Fixade morgonrutinerna och tänkte åka med bil till jobbet, som vanligt! Tyvärr tänkte inte en av våra grannar att vi skulle behöva bilen idag. De hade parkerat 15 centimeter från vår bil, så det var ju lite svårt att ta sig in. Efter mycket svordomar och lite annat, trixade jag mig in från passagerarsidan och kunde backa ut bilen , så Björn kunde komma in. Åkte till jobbet fikade och jobbade på som vanligt, sen ut och handla till påsklunchen. Jobbade på några timmar till, gjorde i ordning påsk-lunchen, som vi satt och avnjöt tillsammans(jag åt en nutrilett+ vatten) i glada vänners lag. Efter jobbet styrde kosan mot IKEA, vi hade sett så snygga dynor som vi tänkte köpa till altanen. Men de var tyvärr slut, kanske kommer in i morgon eller på lördag eller en annan dag....! Åkte och handlade mat och jag var så slut och trött i benen, (efter att ha stapplat runt i mina nyinköpta HÖG-klackade skor hela dagen). Hem igen packa in och Björn lagade omelett, som jag faktiskt åt lite, väldigt gott. Nu vankas det kväller snart! Ha det gott!
Vi ses i morgon! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar